Ultrakönnyű felépítményű villanybuszt dobna piacra a magyar Credobus
Az első prototípus példány már elkészült.
Az első prototípus példány már elkészült.
A magyarok régiós ellenfele a lengyel Solaris autóbuszgyártó újabb németországi üzletet ütött nyélbe.
Zászlóshajót akar csinálni a nemzeti buszgyártásból a kormány. Ám addig ehhez csak képzavar van, busz nincs – a HVG címlapsztorija azt járja körül, kiknek kedvezhet az Orbán-kabinet új ötlete.
Kaposvárra összpontosítja gyártási tevékenységét a NABI, miközben acélvázas autóbuszokat gyártó budapesti üzemében a termelés lassítására kényszerül, ami 79 munkahelyet érint – tudta meg a Napi Gazdaság.
Tavaly még fejlesztettek, idén már a termeléssel is felhagytak a buszgyártók, hasztalan várva a Volán-tender kiírását - írta csütörtöki számában a Világgazdaság.
A Kravtex cégcsoport Credo Citadell autóbuszcsaládjának tagjai megfelelnek a budapesti és a nagyvárosi közlekedés sajátosságainak. Ezt igazolták a több mint egyéves tesztelés tapasztalatai, amelynek során a csuklós és a szóló buszok több 10 ezer kilométert tettek meg - mondta az idén várhatóan 6,5 milliárd forintot meghaladó árbevételre számító cégcsoport kereskedelmi igazgatója.
A magyarországi járműipar támogatását szorgalmazza a nemzeti fejlesztési miniszternek írt levelében a Levegő Munkacsoport; a szervezet szerint a kormány a hazai buszgyártás fellendítésének fontosságát hangsúlyozta az Új Széchenyi-tervben, ám ehhez nem biztosította a szükséges forrásokat.
„Merjünk ismét nagyok lenni a magyar buszgyártásban” című anyag apportálásával alapítottak új buszgyártó társaságot – írja a HVG e heti számában.